niedziela, 2 marca 2014

Czas na szczerość…


Dobra, dobra najchętniej sama uniknęłabym tego momentu, ale uważam go za niezbędny by ten blog był wiarygodny i całkowicie szczery.
Jestem Anka, chcę schudnąć i teraz przyszedł czas na moje dane, uprzedzam- jestem świadoma jak bardzo się zapuściłam i że to niedopuszczalne, i niezdrowe by 25 letnia dziewczyna doprowadziła swoje ciało do takie stanu. Bez wątpienia sama jestem sobie winna wiem, że czas najwyższy zrobić z tym coś raz na zawsze.


Płeć: kobieta
Wiek: 25 lat
Wzrost: ok. 164 cm
Obecna waga: 90 kg
BMI: 33,5 ( otyłość I stopnia)
Idealna waga: 56 kg ( według kalkulatora w sieci)
Cel: 65 kg-  uważam, że taka waga byłaby jak najbardziej satysfakcjonująca dla mnie
Czas na osiągnięcie celu: nieograniczony


Jeśli już mam czyste sumienie, podzieliłam się z Wami moimi grzechami mogę spokojnie zacząć pisać tego bloga i relacjonować Wam przebieg mojego odchudzania.




Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz