wtorek, 1 kwietnia 2014

Moje suplementy diety: kwasy Omega 3-6-9 firmy Trec

Kolejny, trzeci post z serii o moich suplementach diety. Dziś będzie o kwasach Omega. W poprzednich postach możecie przeczytać o: witaminach Centrum (klik!) i Vita-min multiple SPORT (klik!).


Nienasycone kwasy tłuszczowe, bo o nich będziemy dziś mówić, należy dostarczać do organizmu najlepiej naturalnymi drogami (jak wszystko), ja dziś napiszę Wam kilka słów o specyfiku, który zażywam by uzupełnić niedobory nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Preparat przeze mnie zażywany to Omega 3-6-9 firmy TREC

Opakowanie zawiera 120 kapsułek
Cena: ok. 30-35 zł
Dawkowanie: 3 kapsułki dziennie podczas lub bezpośrednio po posiłku, należy popić szklanką wody.

Skład:



Odpowiednie poziomy kwasów Omega:
  • działają pozytywnie na układ sercowo-naczyniowy;
  • poprawiają ukrwienie mózgu i usprawniają przesyłanie sygnałów nerwowych; 
  • zwiększają poziom serotoniny – neuroprzekaźnika wpływającego pozytywnie na samopoczucie; 
  • przywracają równowagę w zaburzeniach przemiany cholesterolu (obniżają poziom złego cholesterolu); 
  • sprzyjają likwidacji przewlekłych stanów zapalnych oraz towarzyszących im bólów; 
  • redukują dolegliwości chorób dróg oddechowych (m.in. w astmie); 
  • przyspieszają odnowę potreningową; 
  • poprawiają kondycję skóry i podobno mają zbawienny wpływ na zmarszczki.


Ja swoje kapsułki zażywam podczas ostatniego posiłku. Zauważyłam poprawę stanu skóry, włosów i paznokci :) Myślę że warto się przyjrzeć tego typu preparatom. Zamiennie z wyzej opisanym stosuje tran w kapsułkach. 

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz